Reklama
userad8
Reklamy 

są wyświetlane użytkownikowi w zależności od słów wprowadzanych do pola wyszukiwania podczas korzystania z wyszukiwarki. Aby uzyskać jak najwięcej z tych kosztownych "kliknięć", musisz zaprojektować kampanię, która maksymalnie wyciszy Twój budżet. Każdy może założyć kampanię PPC w ciągu kilku minut, ale zazwyczaj będzie kosztowna i niezbyt skuteczna. Kiedy bardziej niepokoi Cię koszt za koszt (CPL) Koszt za przejęcie (CPA) lub koszt za sprzedaż (CPS), musisz zatrudnić doświadczonego profesjonalistę.

Korzyści i Niekorzyści lub zamarznięte Sumienie

W zależności od tego, jak celujesz i co oferujesz, możesz wstępnie zakwalifikować osoby, które widzą i klikają Twoją reklamę. Oznacza to, że reklamodawcy muszą płacić tylko za osoby, które aktywnie poszukują dostawcy towarów/usług, których potrzebują. Jest to bardzo skuteczny sposób reklamowania się, a ruch w witrynie znacznie zwiększy szansę na konwersję, ale czy osiągniesz cel?.

Problemy z oszustwami Click

Chociaż istnieje opcja w systemie Google Adwords, aby pomóc chronić się przed oszustwami, niestety nie ma złotego środka. W niektórych branżach niszowych (szczególnie transakcjach) oszustwo kliknięć wynosi średnio 50-80%, co oznacza, że musisz użyć systemów anty-klikkowych, które zostały poprawnie skonfigurowane, jeśli chcesz uzyskać znaczny zwrot z inwestycji.

Re-Marketingowe kampanie

Jest to zasadniczo rozszerzenie możliwości sieci reklamowej. Remarketing w zasadzie wyświetla konkretne reklamy tylko osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę, stąd określenie "ponowne wprowadzanie na rynek". Oferuje reklamodawcom szansę ponownego nawiązania kontaktu z tym Internautom i oferuje dostosowane do nich wiadomości w zależności od tego, jak opuścili Twoją witrynę.Na przykład, jeśli kiedykolwiek próbowałeś zarezerwować lot wcześniej, na przykład między Berlinem i Warszawą, i zrezygnowałeś z procesu realizacji transakcji z jakiegokolwiek powodu?

Następnie zauważyłeś reklamy, które towarzyszą Ci w Internecie, oferując konkretne oferty lotów do miejsca docelowego, którego szukałeś. Nazywa się to "Remarketing po porzuceniu koszyka" na poziomie zapasów.Możesz też użyć ogólnej reklamy, która pomaga wzmocnić markę w oczach osoby, która odwiedziła Twoją witrynę, aby pomóc jej wejść. Tak czy inaczej, jest to skuteczny sposób na ponowne nawiązanie kontaktu z docelowym rynkiem i generalnie przychodzi jako niższy koszt.

Kierowanie

Reklamy mogą być kierowane na wiele czynników, w tym demografię, geografię, odwiedzanie witryny, zainteresowania, decyzje zakupowe i typ użytkownika. Istnieją jednak dwa podejścia do przeciągania ...
1.Placements - kieruj reklamy na konkretne witryny odwiedzane przez użytkownika
2. Użytkownicy / Odbiorcy - kieruj reklamy na podstawie ogólnych zachowań i zainteresowań związanych z przeglądaniem Internetu na Twoim rynku docelowym

Korzyści

• Świadomość marki - reklamy online to świetny sposób na budowanie i utrzymanie ogólnej świadomości marki
• Ponowne kierowanie - reklamy mogą być wyświetlane osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę, ponieważ nadal przeglądają Internet i odwiedzają inne witryny z konkretnymi ofertami lub wiadomościami.
• Stowarzyszenia marek - możesz wykorzystać markę witryny, w której wyświetla się Twoja reklama. Przykład - reklama marki modowej pojawia się na stronie internetowej Vogue, aby użytkownicy uznali, że marka jest modna, godna zaufania i wysokiej jakości.
• Szybkość - nadchodzące wydarzenia promocyjne lub specjalne mogą być szybko nagłośnione.
• Zasięg - możesz dotrzeć do znacznie większej liczby osób dzięki sieci reklamowej niż w sieci wyszukiwania

Dlaczego to ma znaczenie

Przykład: Organizacjom trudno jest nadążać za szybko zmieniającym się otoczeniem, jakie przynosi świat cyfrowy. Klienci mogą wykorzystać naszą wiedzę fachową, aby pozostać istotni i dobrze prosperować na swoich rynkach.

Strategia marki - Twoja marka nie jest tylko logo

To ciekawe, ile razy ludzie używają słowa "marka", ale jeśli poprosisz kogoś o wyjaśnienie, co to znaczy, wszyscy będą oferować bardzo różne odpowiedzi. Większość ludzi od razu odnosi się do elementów projektu logo. To jest niepoprawne.

Zdefiniowana strategia marki odpowie na te pytania

1. Czym jest propozycja wartości - jaką wartość zapewniasz, aby zachęcić kogoś do zakupu mojego produktu / usługi
2.Jak marka jest zróżnicowana - czym różni się od innych konkurencyjnych ofert
3. Jakie świadczenia zapewniasz - funkcjonalne, emocjonalne i ekspresyjne
4. Jakie są ograniczenia - czas, finanse itp.
5. Jaki jest główny produkt lub tożsamość lub istota marki
6. Jakie segmenty zamierzasz utrafić?
7. Jaki dowód marki masz zamiar dostarczyć lub programy, które wspierają obietnice, które robisz

Darmowa Reklama w Mofik.pl

Możesz wykorzystać i dodać własny banner reklamowy nawet na głównej stronie: rozmiary 960x150 lub 220x100, 470x70 px (1 -jeden, duży centralnie wyświetlająca się wizualizacja z przekierowaniem na wskazany przez Ciebie zasób. Banner'y umieszczone są w kategorii głównej ogłoszeń, footer, czy np. najlepsze położenie Twojej reklamy to: Banner wyświetlający się przy otwieraniu każdego zasobu ogłoszenia, przykład otwierasz nieruchomości klikasz na dane ogłoszenie i w ten sposób otwiera się duży centralnie umieszczony zasób reklamowy, czyli reklamę zauważą wszyscy, kierując się gdzie kolwiek do jakiejkolwiek kategorii serwisu ogłoszenowego: https://www.mofik.pl/.

        a) warunek np: dodanie i utrzymanie w ciągu jednego roku 1900 własnych ogłoszeń w tym serwisie https://www.mofik.pl/

Na stronie głównej, wymiary banner'a 960x150 [Reklama:]:
przykład umieszczenia bannera na stronie głównej mofik.pl

Wykup reklamę w naszym wortalu

Jeśli spieszy się z dodaniem Państwa zasobu reklamowego, można go wykupić w ekspresowym tempie bez dodawania ogłoszeń i oczekiwania na odpowiednią ilość, która uwarunkowuje dodanie bannera za darmo. Dodawanie reklam w wortalach specjalistycznych np.: ogłoszeniowy ma szansę na zdobycie dla Ciebie praktycznych kliknięć w Twoją stronę www. Dodanie reklamy w takich serwisach ma na celu obiektywność i działanie faktycznego zainteresowania Twoją ofertą, czy informacją.

Banery dodajemy pliki img i w bezpiecznym kodzie html, wizualizacja reklamy musi być  nie zmiennie wyglądem serwisu: https://www.mofik.pl/, wyjątkiem jest logotyp Reklamodawcy.

Za wszystkie usługi wystawiane są Faktury VAT, jeśli Reklamodawcą jest osoba indywidualna to w rejestracji dodajemy własny ID VAT nadany w UE.

Jeśli nie posiadacie zaplecza do budowy Banner'a nasi Designers mogą wykonać je sami zgodnie z Państwa wytycznymi, koszt bannera JPG, PNG w 960-150px to koszt zaledwie 150 PLN(Brutto) również logotypy dla stron (od 200PLN), czy logo Firmy już od 1500 PLN(Brutto). 

Waga bannera nie może przekraczać od 30KB do 180KB, przykład:Przykładowy banner na stronę mofik.pl

Przykład bannera, możesz umieścić go na Facebook'u (idealny):
Przykładowy banner na umieszczenie go w Facebook'u

"jak niechcesz czegoś zrobić znajdziesz powód - jak chcesz coś zrobić znajdziesz sposób"




Zapisz się na newsletter